یکی از مهمترین سرویس های ما طراحی با واقعیت مجازی در خانه وی آر می باشد. امروزه در دنیای نوین ارتباطات، شغل ها بر پایه دنیای مجازی شکل گرفته است. دیگر همانند گذشته لازم نیست تا از روش های سنتی استفاده کنیم بلکه میتوانید با کمک ابزار قدرتمند VR، پروژه هایی با سطح بالا خدمت کارفرماهای عزیز ارائه دهیم.

در ابتدا واقعیت مجازی صرفا برای بازی و سرگرمی بود، اما با پیشرفت این تکنولوژِی ما شاهد آن هستیم که طراحی با واقعیت مجازی نیز امکان پذیر است!!!

تصور کنید وقتی هنوز خانه دلخواه شما ساخته نشده، در اون قدم میذارین و  به لوستر فوق‌العاده قشنگی که اتاق رو دگرگون کرده نگاه می‌کنین. تازه فکر کنین در سمت راست شما یک نیمکت دونفره هست که در کنار دیوار جدید جا خوش کرده! حتی می‌تونین اشتباهات دکوراسیون رو قبل از اینکه انجام بشن، اصلاح کنید.

امکان تغییر متریال خانه با واقعیت مجازی

کاملا درست خواندید؛ شما با استفاده از واقعیت مجازی میتوانید متریال خانه را نیز تغییر دهید. تصور کنید که با کمک عینک VR درون یک منزل هستید. شما میتوانید رنگ دیوار را تغییر دهید، یا برای مثال میتوانید سنگ کف زمین را عوض کنید و به دلخواه خودتان هر آنچه کد مدنظرتان است را انتخاب کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه با واقعیت مجازی

شما حتی میتوانید با کمک ابزار واقعیت مجازی طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان را نیز تجربه کنید. در واقع این سیستم به شما کمک میکند تا رنگ مبل مد نظرتان را پیش از خریدن انتخاب کنید، بدین صورت که شما مدل مبل را انتخاب میکنیدو با تغییر رنگ آن و آزمایش این وسیله خانه به شکل های مختلف آنچه را که مناسب سلیقه شماست انتخاب میشود.

آیا واقعیت مجازی باعث افزایش هزینه ها نمیشود؟

واقعیت مجازی نه تنها هزینه های را افزایش نمی دهد بلکه باعث میشود تا حد چشم گیری هزینه تمام شده کاهش پیدا کند. به عنوان مثال شما به عنوان یک سازنده پیش از شروع پروژه میتوانید؛ آخر و انتهای پروژه را مشاهده کنید و در صورت نیاز هر بخش از پروژه را به دلخواه تغییر دهید.

اما تصور کنید که پروژه ای ساخته شده و یا در حال ساخت است. ناگهان تغییری در ذهن شما به وجود می آید و بایستی با صرف هزینه های بسیار پروژه را بر اساس نیازتان تغییر دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *